Pronutrin

Shop

Faq

Najczęściej zadawane pytania :

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki oraz wpływu płatności na nasze konto. Zazwyczaj zamówienie wysyłane jest w przeciągu 24 h.

Czy mogę odebrać Pronutrin osobiście ?

Oferujemy jedynie wysyłkę produktów, ale w wyjątkowych sytuacjach prosimy o napisanie do nas korzystając z formularza w zakładce “Kontakt”.

Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?

Rejestracja nie jest wymagana. Jednak zalecamy założenie konta, aby w prostszy i szybszy sposób zweryfikować swoje zamówienie i listę kupionych produktów.

Na jakie konto mogę wykonać płatność za zamówienie?

Prosimy o przelewy na konto mBank 40 1140 2004 0000 3402 7487 8920 oraz wpisanie w tytule numeru zamówienia.

Jakie są dostępne formy płatności?

Płatności za zamówienie można dokonać na dwa sposoby : przelew na konto lub gotówką, przy wysyłce za pobraniem.

Jak złożyć reklamację za uszkodzony produkt?

Jeżeli dotrze do Pani/Pana uszkodzony produkt, prosimy niezwłocznie o kontakt za pomocą formularza kontaktowego umieszczonego na stronie.